Coronavirus: FAQ - Nieuws - Colorpoint

Coronavirus: FAQ

13/04/2020

Omdat we nog steeds veel vragen binnen krijgen i.v.m. de huidige coronamaatregelen, zetten we graag de 4 meest gestelde vragen op een rijtje.

1. Zijn jullie gesloten tijdens de Corona-lockdown?

Onze winkels zijn gesloten sinds 19 maart ,m.a.w., er kunnen geen klanten binnen gelaten worden.

We blijven wel achter gesloten deuren werken om jullie een optimale service te garanderen.

 

2. Kan ik NOG STEEDS een besteLling plaatsen?

Jazeker, telefonisch van maandag-vrijdag van 9u-12u of via mail. Hieronder alle details per filiaal.

 

Colorpoint Kortrijk:

Telefoon: 056/20.29.11      

Mail: kortrijk@colorpoint.be

 

Colorpoint Oostende:

Telefoon: 059/80.94.80

Mail: oostende@colorpoint.be

 

Colorpoint Roeselare:

Telefoon:  051/20.80.04

Mail: roeselare@colorpoint.be

 

3. HOE GERAAK IK AAN MIJN BESTELLING?

Nadat uw bestelling geplaatst is, laten onze medewerkers weten wanneer uw bestelling klaar staat voor afhaling. Deze kan afgehaald worden in onze afhaalbox. Onze medewerkers geven de nodige details mee hoe je in onze afhaalbox geraakt.

 

4. WANNEER KUNNEN WIJ OPNIEUW IN DE WINKEL?

Ook voor ons is het nog afwachten. Ondanks het ministrieel besluit, is het voor ons ook nog steeds onduidelijk of wij opnieuw volledig open mogen maar met respect voor gezondheid van het personeel en onze klanten. Hou dus zeker goed onze wbesite of Facebook-pagina in de gaten voor verder updates!

 

Zorg goed voor elkaar!

Colorpoint